Only for Men neemt voor de tweede keer de award voor Beste Winkelketen van Nederland en Webshop Award in de categorie herenmode in ontvangst. Only for Men laat met deze publieksprijs hier grote merken in de herenmode zoals C&A, De Bijenkorf en V&D en op online gebied Wehkamp, achter zich.


‘Wij zijn trots dat Only for Men grote merken in de categorie mannenmode achter zich laat. Dit is wederom weer te danken aan ons personeel, zij maken immers het verschil voor Only for Men’, aldus Arthur Feenstra, mede eigenaar van Only for Men.

 

De prijzenkast van Only for Men raakt inmiddels aardig gevuld. Een Thuiswinkel Award (2014) en een eervolle vermelding voor de Dutch Retail Experience Award (2014). Op de beoordelingssite Wugly.nl ontvangt het merk van klanten een ruime 8 als rapportcijfer.

 

Naast de Mensperience store in Doesburg, wat alles voor de man samen brengt, van bar tot kapper tot maatwerk en atelier, heeft Only for Men er een geheel nieuw concept bij. The Bakery in de Bakkerstraat in Reusel. Een nieuw concept voor de echte ‘denim freaks’ die anders dan anders willen ‘fashion shoppen’ in een volstrekt unieke winkelsetting. De winkel is gevestigd in een voormalige authentieke bakkerij en heeft die ambachtelijke sfeer volledig behouden.

Retailer of the year, hannie verhoeven fotograaf

Retailer of the year, hannie verhoeven fotograaf