Woonservice IJsselland gaat dit najaar in Doesburg de tevredenheid onder haar huurders meten. Alle huurders krijgen daarom binnenkort de gelegenheid om via een enquête hun mening te geven over de dienstverlening. Woonservice IJsselland wordt bij dit onderzoek ondersteund door Onderzoeksbureau Companen uit Arnhem. In september ontvangen alle huurders een brief waarin staat hoe alles in zijn werk gaat.
‘Wij willen graag dat al onze huurders tevreden zijn over onze dienstverlening. Vandaar dat we graag van de huurders horen over hoe zij over ons denken. We vragen onze huurders hun mening te geven over meerdere onderwerpen. Bijvoorbeeld over de kwaliteit van de woning, maar ook over zaken als de service bij reparaties en de bereikbaarheid van Woonservice IJsselland zowel telefonisch, per mail als ook het kantoor’, aldus Ron Droste, manager woondiensten van Woonservice IJsselland.
Alle enquêtes zijn anoniem en de resultaten worden geanalyseerd. Droste:’ Met behulp van de resultaten gaan we aan de slag om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren. We horen graag wat we goed doen, maar ook wat beter kan. Daar kunnen we van leren. Het is dus belangrijk dat veel huurders meedoen aan de enquête en hun mening geven’.
Vanaf begin september start het onderzoek en kunnen alle huurders de enquête invullen.