‘De Smaak van Doesburg’, dat in het weekend van 27 en 28 april werd gehouden, is volgens initiatiefnemer Only for Men een groot succes geworden. Naar schatting kwamen ruim drieduizend mensen af op het tweedaagse evenement dat werd gehouden op het terrein van Mensperience, de onlangs geopende superstore van herenmodeketen Only for Men.
Voor het evenement ‘De Smaak van Doesburg’ had Mensperience twee dagen uitgetrokken. ‘Maar te oordelen naar de enthousiaste reacties van de bezoekers, hadden het er ook rustig meer mogen zijn. Uiteindelijk namen tientallen bedrijven uit de Doesburgse regio actief deel aan ‘De Smaak van Doesburg’ en stonden zo mede aan de basis van het enorme succes’, aldus Frank Corbeek, filiaalmanager van Only for Men in Doesburg.
In de winkel en in speciale tenten op het buitenterrein vonden vele shows en activiteiten plaats, waaronder:
- O een culinaire ontdekkingsreis langs vele smakelijke verrassingen vanuit de Doesburgse regio
- O een exclusieve modeshow in samenwerking met Mooi ben Jij, waarbij de laatste trends voor dames en heren werden getoond door middel van diverse drukbezochte modeflitsen
- O een heerlijke wijn- en bierproeverij, die over belangstelling ook al niet te klagen had
- O Hillenaar Optiek met brillen van D&G, Armani, Boss e.a.
- O de Metamorfose, waarbij vijf mannen uit de regio een gratis make-over kregen aangeboden: een show waarbij het publiek zich uitstekend wist te vermaken
Bij Mensperience draait het niet alleen om actuele mannenmode, maar om alles wat mannen bezighoudt. Daarom verrast Mensperience haar klanten iedere maand met bijzondere ‘Only for Men’ evenementen. Op 2e Pinksterdag, 20 mei zijn avontuurzoekers welkom bij Only for Men voor het Adventure Event. Een event voor mannen met lef.