Only for Men, in Doesburg actief met Mensperience, is deze week in de prijzen gevallen. De winkelketen heeft de award voor Beste Winkelketen van Nederland en Webshop Award in de categorie herenmode gewonnen. Het merk laat met deze publieksprijzen grote merken in de herenmode, zoals Zalando en C&A, achter zich.

Mede eigenaar Arthur Feenstra zegt trots te zijn dat Only for Men als kleine winkelketen giganten als Zalando en C&A heeft weten te verslaan. ‘We zijn met name trots op ons personeel, die maken het verschil’, aldus Feenstra.

 

Totaal werden er meer dan veertig prijzen uitgereikt verdeeld over verschillende categorien, waarbij Only for Men er dus twee op haar naar schreef. Het juryrapport is lovend over Only for Men: ‘Only for Men is dit jaar niet alleen de beste winkelketen in de categorie Herenmode, maar heeft ook de beste webshop in de categorie Herenmode. Op ieder aspect behaalt Only for Men een 8 of hoger en weet daardoor Zalando te verslaan. Op het belangrijkste aspect assortiment (20%) behaalt Only for Men een 8,22! De fysieke winkels van Only for Men hebben de meest loyale klanten binnen deze categorie. Consumenten raden de winkels van Only for Men binnen deze categorie eerder aan bij vrienden en familie dan de webshop van deze winkelketen’.

Arthur Feenstra