Only for Men heeft op zaterdagavond 30 november een bijzonder evenement. De Mensperience store aan de Barend Ubbinkweg wordt deze avond omgetoverd tot een chique pop-up restaurant ter ere van het goede doel, de stichting Mannen voor Mannen.
Tijdens ‘Dineren tussen de Kleren’ genieten restaurantbezoekers van een volledig verzorgde avond met een uitgebreid 4-gangendiner met winterse touch, muzikaal entertainment en heerlijke wijn. Een plek aan tafel reserveren kan voor 39,95 euro. Alle opbrengsten van dit bijzondere diner worden gedoneerd aan de stichting Mannen voor Mannen.
Only for Men vertegenwoordigt de mannen van Nederland op het gebied van mode, maar wil zich graag breder inzetten. Namelijk ook voor mannen die zich in een minder positieve positie bevinden. Er is gekozen om tegen prostaatkanker te vechten omdat dit één van de meest voorkomende ziektes is onder mannen.
De avond begint om 20.00 uur en een plaats reserveren kan via deze link.
Deze site wordt mede mogelijk gemaakt door de ‘Vrienden van DoesburgDirect.nl’. Dat zijn: Xycleservice, PlusFitDoesburg, Rootz, Delikasa, Restaurant De Liefde, Hillenaar Optiek, Edelsmederij Tobias , MKB Tele.com, Etos Doesburg en Bennie’s Barber Shop.
Als proef draaien we de tijdelijke sluiting van de reactiemogelijkheden terug. Wel op voorwaarde dat het gezellig blijft. Daarom een aantal regels bij het reageren:
- Reageren kan alleen met volledige naam. Dus voor- en achternaam. Dat zorgt voor meer openheid en eerlijkheid.
- Blijf ontspannen. Reageer niet uit emotie en blijf elkaar respecteren. Ook al deel je een andere mening.
- Schelden doen we niet. Laten we het fatsoenlijk houden.
- Mocht het toch een rommeltje worden, dan kunnen er ‘reageerverboden’ worden uitgedeeld. Zeg maar een soort van rode kaart. Dus tijdelijk op het strafbankje.
- Jouw onderbouwde mening vinden we belangrijk. Zorg dus voor een onderbouwing in jouw reactie zodat iedereen begrijpt waarom je het leuk, mooi, cool, vervelend of waanzinnig vindt.
- Tel eerst tot 10, voordat je reageert. Haastige spoed is immers zelden goed. Het gaat altijd om kwaliteit, en niet om kwantiteit.