Koninklijke Rotra uit Doesburg heeft het sponsorcontract met betaald voetbalclub De Graafschap opengebroken en verlengd. Tijdens het komende seizoen 2011-2012 zal het logo van Rotra wederom op de rechterborst van het wedstrijdtenue staan. Beide partijen zijn content over de samenwerking en het partnership.

 

‘De Graafschap sluit qua uitstraling goed aan bij het beleid van Rotra. Beide partijen hebben duurzaamheid, ambitie, betrouwbaarheid en saamhorigheid hoog in het vaandel staan’, aldus directeur-eigenaar Harm Roelofsen van Rotra.

 

‘We zijn erg tevreden dat de eerste invulling van de logo’s op ons nieuwe wedstrijdshirt weer is ingevuld. Rotra is natuurlijk een prachtige naam en gevestigd in de regio. Rotra heeft grote landelijke uitstraling en maakt goed gebruik van de hoge media exposure die De Graafschap wekelijks genereert’, aldus Martijn Elkink, account manager bij De Graafschap.

 

Koninklijke Rotra is sinds 1909 actief als vertrouwd logistiek dienstverlener en is met 550 medewerkers en vestigingen in Doesburg, Rotterdam, Amsterdam/Schiphol, Antwerpen, Kampenhout en Brussel/Brucargo meer dan een innovatieve one stop logistics shop. Rotra is specialist in het vervoer van groupage- en deelladingen en is op dagelijkse basis actief met honderd eigen eenheden door heel Europa.

 

Zie ook:
Koninklijke Rotra shirtsponsor De Graafschap