Doesburger kan discriminatie melden op speciale site
Van 23 augustus tot en met 26 september 2010 voert het ministerie van Binnenlandse Zaken een landelijke campagne om het melden van discriminatie te bevorderen. Ook Doesburgers worden gewezen op het belang van het melden van discriminatie. Dat kan door middel van de website www.art1gelderlandmidden.nl.
