‘Doesburgse Singelloop in 2013 nog spectaculairder’
Doesburg en Oranje, de organisatie achter de reeks van activiteiten rondom Koninginnedag in Doesburg, is zeer te spreken over de herintroduceren van de Singelloop. Volgens Doesburg en Oranje dient het als stimulans om er in 2013 een nog groter spektakel van te maken.
